Friday, May 08, 2009

SHE Week

GT1A Load : 225.54 MW
GT1B Load : 0 MW
ST1C : 115.35 MW
CC Net : 322.04 MW
SHE WEEK

konbanwa! hello readers~
i just want to share with ur guys my 1 week life~
apakah SHE week? lu orang sure dah tahu kan.. bukan minggu si "dia" atau minggu perempuan..
ianya minggu keselamatan, kesihatan dan alam sekitar atau safety, health and environment week..
macam gak la aktiviti.. karam singh walia pun ada dtg bagi ceramah
cumer gue xdpt sgt nak join sebab on-duty jage plant..
dengan plant yang agak kelam kabut akibat gas petronas yang xabes2 ngan pressure low-nyer
sampai terpaksa plant menggunakan minyak diesel untuk beroperasi..
haih~ haih~
ber-tanker2 lah lori datang mentop-up minyak kedalam tangki..

sesi mengisi minyak

masa minggu SHE neh, gue hanya mengambil bahagian dlm 2 acara jer.. treasure hunt dlm stesen dan juga big walk atau dalam kata laen lumba jalan kaki.. which is so damn hard!
treasure hunt gue xberapa nak nasib baek r.. dpt no.2 je... dari belakang...
cume lumba jalan kaki je gue agak bernasib baek.. dpt no.2 je... dari depan...
dapat ler hamper.. yey~

hamper rm5o

esok gue cuti 2 hari.. pastu gue spare 2 hari... tapi gue xminta cuti sbb malas nak duduk rumah yang xder org kat rumah~

last2 ni gue nak share gambar opis dan juge meja gue


lu orang tingkap opis sure nampak pemandangan indah kan..
gue nampak steam turbine kat depan tu je



ni ler work-station gue

sekian~
cheeeeriousza~

7 comments:

Love eXan said...

wah... dpt hamper.. nak revive!

Love eXan said...

oh.. oh.. nak cekedis kacang ijau yang kat tepi tu jugak..

Ober Frederiksen said...

wah luasnye workstation. :D

iyan said...

power station mn nih bro?
PD?

=) said...

exan - revive dah abes.. kacang pun dah abes

ober - luas jer lebey~ semua itu gimik

iyan - yep~

Love eXan said...

hu.. patutnya di simpan sedikit untuk diriku ini.

.Faris.Johari. said...

SHE ke HSE???