Monday, October 27, 2008

Raya 08

Happy Deepavali... Huhuhu...
(Its day 27th of Hari Raya baru aku nak tulih blog pasal raya.. wth~)
xperlah kot since raya sebulan

1 oct 2008
Raya Morning start as usual morning of puasa.. but xpayah puasa la kan..
Almost my entire life, i never had a chance to experinence a real joy of balik kampung, since my kampung teramatlah dekat.. kampung pandan onli lor~
after breakfast, takbir, solat raya, salam2 everthing (i still got duet raya!!! wohoo), we all balik lah kampung which only take 30-40min of driving.. depends on traffic at KL lah~















* my family pic with me on the blue.. (baju 3 tahun lepas!!!)

Arrive at kampung pandan.. all my nephew suda start menyerbu!!! ohh noes!! all waiting duet raya from me... tension tension...!!!

pastu pastu aku malas nak tulis blog nie ag dah... bcoz today im going back to PD to start back my working life.. after almost 1 month of cuti raya!!! (1 week raya + 3 weeks at ILSAS trainning.. consider raya also lah) hahahahahahaha

till next time.. jyaaa~
cherios~

2 comments:

Love eXan said...

happy deepavali... tok pih... :P
uuu tgu neo oren x sampai2 nih.. (agaknya ada org pinjam kut wat raya deepavali.. tu yg lambat dpt tu hehe)

=) said...

selamat raya deepavali yer.. mak besar..
diorg test drive la kot.. hampeh!